איך להרוויח כסף מהאינטרנט באמצעות שיטות מובטחות מוכחות ויעילות

בין אם אתה רוצה רווחים נוספים בנוסף לעבודה המקורית שלך, או שאתה מחפש קריירה ארוכת טווח עם שעות עבודה גמישות או קבועות, הדרכים הטובות ביותר להרוויח כסף באינטרנט הן מגוונות מאוד בבית או בכל מקום שיש בו Wi-Fi, אתה יכול להשתמש במחשב או בסמארטפון כדי להרוויח כסף בכמה דרכים. זוהי פעילות רווחית ולא רק גלישה באתרי מדיה חברתית או צפייה בסרטונים כדי לבזבז את זמנך. עכשיו אתה יכול להרוויח כסף באינטרנט.

עבודות צד כמובן שונות מאלה שהן בסיסיות או שתיצמדו אליהן כמקור הכנסה עיקרי להרוויח כסף, וגם מהירות הרווחים מהן תהיה שונה. אין להוציא מכלל אפשרות שיש דרכים קצרות מאוד להרוויח כסף, אבל הם זמניים לחלוטין, בעוד שיש דרכים להרוויח כסף שהן קבועות יותר, גם אם תצטרך לחכות זמן מה עד שתתחיל להרוויח כסף.

האינטרנט הפך למקור רווח מרכזי עבור אנשים רבים ברחבי העולם, כולל מדינות ערב, במאמר זה נדון בדרכים להרוויח כסף מהאינטרנט למתחילים שעובדים במדינות ערב.

הדרכים הטובות ביותר להרוויח מהאינטרנט

אם אתם רוצים להרוויח כסף קל מהאינטרנט, או להתחיל בפרויקטים ארוכי טווח שיספקו לכם הרבה כסף ולא רק הכנסה נוספת או זמנית, הנה הדרכים הפופולריות ביותר להרוויח מהאינטרנט:

1. רווח מפורקס

ללא ספק, סקרתם מגוון מאמרים באינטרנט העוסקים בנושא רווח ממסחר בפורקס ומטבעות קריפטוגרפיים, שהם בין הדרכים הבולטות להרוויח דרך האינטרנט. היום, ברצוננו להציג בפניכם את פלטפורמת ExpertOption כאפשרות פרימיום.

ExpertOption ייחודי בהשוואה לפלטפורמות מסחר אחרות בפורקס הזמינות באינטרנט. אתה יכול ליצור חשבון ב-ExpertOption ולהפקיד סכום כסף כדי להתחיל לסחור, מבלי שתצטרך לדאוג לגבי שווי הסכום, שכן ההתחלה יכולה להיות עם סכום קטן.

פלטפורמה זו מאופיינת בהתמקדות שלה במסחר לטווח קצר, שכן אתה יכול להכפיל את ההון שלך תוך מספר שניות. נכון לעכשיו, מסחר בפורקס ובמטבעות קריפטוגרפיים נחשבת לאחת הדרכים הטובות ביותר להרוויח כסף באינטרנט.

על ידי שימוש באסטרטגיות מסחר קצרות טווח, תוכל להרוויח רווחים טובים ומהירים בשוק המטבעות. אסטרטגיה זו מאפשרת לך להרוויח תוך זמן קצר, שעשוי להיות דקה או שתיים.

אני אישית הפקדתי חמישים דולר לחשבון שלי באמצעות אפליקציית ExpertOption, שהיא קלה לשימוש ועזרה לי מאוד במסחר. הצלחתי להרוויח $25 בפחות משעה באמצעות פלטפורמת ExpertOption. להלן השלבים של מה שעשיתי:

  1. צור חשבון חדש.
  2. הפקד 60 דולר.
  3. בחר את מטבע הזהב למסחר.
  4. התאם את ערך העסקה ל-$1 (אל תעשה עסקה יותר מ-$1).

ExpertOption מציעה לכם כלים אנליטיים מתקדמים שיעזרו לכם לקבוע את כיוון המטבע בדקות הקרובות. אם המחוון עולה, אתה יכול להיכנס כדי לקנות, ואם הוא הולך למטה, אתה יכול להיכנס למכור.

אם שלושת החצים ירוקים, זה מצביע על כך שהשוק צפוי לעלות בחמש הדקות הקרובות. לעומת זאת, אם המניות אדומות, זה נחשב לאות חזק שהשוק יירד בחמש הדקות הקרובות. אות אפור פירושו שהמגמה אינה ברורה, ולכן עדיף לא להיכנס לשוק עד שהמגמה ברורה אם המגמות משתנות לאחר כניסתכם לשוק, תוכלו לסגור את העסקה ולהרוויח קטן או להקטין את ההפסד.

2. להרוויח מדרופשיפינג

זוהי אחת מצורות המסחר האלקטרוני שמתנהג כמתווך בין המפעל לבעל החנות המקוונת שלא רוצה להחזיק במלאי למוצרים שלו. כאן אתה ממלא את התפקיד של קמעונאי אבל בלי להיות הבעלים של מוצרים, וזו אחת הדרכים הייחודיות להתחיל פרויקט ללא הון גדול, מכיוון שלא תצטרכו לבצע משימות עסקיות מעצבנות כמו משלוח, ניהול מלאי וכו’.

הרווחים הממוצעים יכולים להיות בין 1000-2000$ לחודש בחנויות כאלה, אבל כל מה שצריך לעשות הוא לבחור פלטפורמת מסחר אלקטרוני מתאימה. כמו כן, מומלץ לבחור מערכת ניהול תוכן ייחודית כמו וורדפרס, ולהוסיף WooCommerce לאירוח את החנות, ובסופו של דבר נשארת לבחור את הספקים אשר תציג את המוצרים שלהם באתר, ותוכל להשתמש בכמה אתרים שמחברים אותך עם ספקים טובים לחנות דרופשיפינג טובה, והאתרים הללו כוללים:

  • אתר Modalyst: מאפשר לך לתקשר עם ספקים מכל העולם ולהשתמש במחשבון הרווחים כדי לתמחר את המוצר בקלות רבה.
  • אתר Spocket: מאפשר לכם לתקשר עם פלטפורמות חנויות אלקטרוניות גלובליות כמו Shopify ו-WoCommerce, הפלטפורמות הללו הן אלו שיחברו אתכם עם סוחרים שפונים אליכם לקניית מוצרים של מפעלים וחברות שונות.
  • פורום SaleHoo, קהילה משולבת של ספקים וסוחרים שתוכלו להצטרף אליהם וללמוד הרבה על פרסום וקידום מוצרים.

להרוויח כסף באינטרנט באמצעות דרופשיפינג מספק לך רווחים גדולים, אבל יש לזה עלות גבוהה.

3. צור אתר מסחר אלקטרוני

בניגוד לדרופשיפינג, כאן תצטרכו להתמקצע במוצרים ספציפיים או לפחות לציין קבוצת יעד למוצרים. כאן העניין מתמחה יותר, אבל גם הרווחים שלו גבוהים יותר. אתם לא מתווכים כאן, אלא הבעלים של מוצר ומי ששולט במחיר שלו, במשלוח, ואפילו בפרסום עבורו. ניתן להקים חנות מקוונת, בין אם למוצרים פיזיים. או דיגיטל, שירותים וכו’. ההכנסה הצפויה כאן עשויה לנוע בין 1,000-100,000 דולר לחודש.

לחנויות מקוונות יש יתרונות שונים על פני אלו שנמצאות בשטח. ראשית, עלויות הפתיחה כאן נמוכות מאוד, ותוכלו אפילו להתחיל מבלי להחזיק את המוצרים בפועל אלא לפרסם אותם ולפנות לחנות דרופשיפינג שתספק לכם אותם. חנויות אלו תהנה בקלות רבה יותר של גישה למספר רב של שווקים. בגלל זה, אתה יכול לקבל הזדמנויות טובות יותר מהמתחרים שלך באותו תחום.

כאן תתחיל בבחירת הפלטפורמה שתארח את החנות המקוונת שלך, ציון מלאי, משלוח, רישיונות וכו’. ישנן פלטפורמות בהן תוכל ליצור את החנות בחינם ואחרות עם חבילות בתשלום עם שירותי ניהול שונים, פרסום, ו קישור לאתרי מדיה חברתית וכו’, ובין הפלטפורמות הטובות ביותר ליצירת חנויות אלקטרוניות הן:

  • פלטפורמת בניית אתרים של Hostinger: זוהי אחת הפלטפורמות הקלות למי שמכוון לכל מדינות העולם עם החנות המקוונת שלהם, והיא מספקת לך כלים רבים של בינה מלאכותית שיעזרו לך ליצור חנות מקצועית.
  • פלטפורמת WooCommerce היא אחת הפלטפורמות שעובדות ביעילות רבה כדי להפוך את אתר הוורדפרס שלך לחנות מקוונת מקצועית משולבת עם שירות ניהול עצמי.
  • פלטפורמת PrestaShop: זוהי אחת הפלטפורמות המספקות לך כלים רבים למסחר אלקטרוני כגון ניתוח נתונים, מגמות לקוחות ואחרות.

יש גם פלטפורמות שמתעניינות יותר באזור הערבי, כמו חנות הסל, פלטפורמת זד ועוד, עם חבילות חינם ובתשלום.

4. הרווח מכתיבת בלוגים

זוהי אחת הדרכים הטובות ביותר להרוויח מהאינטרנט על ידי חיפוש הזדמנות עבודה בחברת כתיבת תוכן, למשל, או עבודה כפרילנסר מצליח , או יצירת בלוג וורדפרס משלך ולהרוויח ממנו, אם כי זה עשוי לקחת קצת זמן, וההכנסה החודשית הפוטנציאלית נעה בין 200 ל-100 אלף דולר. כמובן, אתה חייב להיות נלהב מכתיבת מאמרים בערבית או לועזית ובעל תוכן וחוויות שתרצה לחלוק עם אחרים. הבלוג יכול להיות גם לשיווק מוצרים או שירותים או חינוך אנשים בנושא מסוים.

ישנם בלוגים המתמחים בביקורות ספרים, כמו ילקוט הספר ואחרים שמתמחים באספקת סוגי אוכל מסוימים, ושלישים העוסקים ביופי, בריאות או אורח חיים. תוכל למצוא כאן רעיונות פופולריים אחרים לבלוג, ואתה יכול להרוויח כסף מבלוגים על ידי מכירת שטחי פרסום, וזה לא יהיה זמין לך לפני הגעתך. עבור מספר מסוים של בלוגים או מבקרים, אתה יכול גם להיות מזוהה עם חברה גדולה, לקבל חסות ממותגים ספציפיים, או למכור מוצרים, וזה מאוד חשוב כאן לשמור על רמה טובה מאוד של תוכן תוך יישום כמה טכניקות שיווק תוכן.

להרוויח כסף מהאינטרנט באמצעות כתיבה היא פשוטה וקלה, ואנשים רבים עושים זאת באינטרנט.

5. רווח משיווק שותפים

חברות גדולות רבות מציעות את הרעיון של שיווק שותפים על ידי יצירת חשבון שיווקי עליהן. אם יש לך בלוג או אתר אינטרנט או יש לך אלפי עוקבים ברשתות החברתיות, אז כאן אתה חייב להיות פעילות או עמוד שיש לו עוקבים לפעולה ואתה רוצה להרוויח מזה יותר באמצעות שיווק שותפים.

לאחר יצירת חשבון באתר החברה, כל לחיצה על קישור ההמרה למוצריה מובילה להרוויח עמלה מסוימת המשתנה בהתאם לחברה ולתחום בו היא עוסקת, היא מתאימה כמעט בכל תחומי העסקים, בין אם מוצרי טיפוח , תיירות, תחומי בריאות וכו’, והרווחים משתנים גם בהתאם למספר העוקבים שלך, ואחת התוכניות הטובות ביותר שתוכל להתחיל איתן שיווק שותפים:

  • אתר Amazon Associates: זוהי אחת התוכניות הפופולריות בשיווק שותפים ויכולה לתת לך כ-20% עמלה קבועה.
  • אתר BeRush: הוא מציע 200 דולר לכל רכישה.
  • רשת השותפים של eBay: היא מציעה עמלה של 1-4% לפי אופי המוצר.

אם אתה מומחה בניהול אתרים בפלטפורמת וורדפרס , אתה יכול להשתמש בתוכנית AffiliateWP, שכן היא מכילה כלים רבים המסייעים בקבלת הצעות שיווק שותפים, כיצד לנהל חברות, מעקב אמין, איתור הונאה ודברים אחרים שאתה עלול לעשות. נתקלים בכניסה לתחום שיווק שותפים.

להרוויח כסף מהאינטרנט באמצעות שיווק שותפים זה משהו שאנחנו עושים באופן אישי, למשל, אנחנו ב-Seo Master מכוונים לשיווק שותפים דרך התוכן שלנו ובכך עושים רווחים נוספים איך וכמה תוכלו להרוויח משיווק שותפים תלוי בדרך בה תחליטו ללכת, למשל מוצרים מוחשיים, מוצרים דיגיטליים, אחסון אתרים וכו’.

6. בנה אתר מנויים

זוהי אחת הדרכים הייחודיות להרוויח כסף בטווח הארוך מהאינטרנט, שכן אתרים כאלה מוגבלים לחברות של אנשים ספציפיים בקהילה תמורת תשלום סמלי, והעניין יכול להתרחב בהדרגה, והוא אחד דרכים אידיאליות לבנות קהילה מקושרת ודומה שבאמצעותה תוכל לשווק מוצרים או שירותים ספציפיים.

אתה יכול להשתמש בחבילות וורדפרס כדי ליצור תוכניות חברות והליכי הגבלת תוכן בהתאם לקהילה שאליה אתה ממקד. הרווחים כאן עשויים להיות מעט איטיים ולרוב נעים בין 10-10,000 $ לחודש. אתה יכול להציע תגמולים מיוחדים למנויים בכל תקופה או לספק מודעה – חווית גלישה בחינם.

7. להרוויח מפרסומות

שוב, היא נחשבת לאחת הדרכים להגדלת הרווחים מהאינטרנט עבור פרויקט שכבר קיים, במקרה זה אתר אינטרנט, עם עלות התפעול הגבוהה ומדיניות מנועי החיפוש המשתנה כל הזמן, השקעה במקומות ריקים באתר שלך ופרסום פרסומות בהן עשויות להיות אחת הדרכים שמגדילות את ההכנסה שלך באינטרנט בשיעור של 50 עד 1000. $ לחודש, וסכום ההכנסה נקבע בהתאם למספר ההקלקות וההופעות של המודעה.

על מנת לזכות בפרסומות נוספות, על המפרסם לוודא שלאתר שלכם יש מוניטין טוב, שהוא מגיע למספר רב של אנשים ושהתוכן בו רלוונטי למוצר או השירות המפורסם, לשם כך תצטרכו צור תוכן באיכות גבוהה התואם ל-SERPs או לתוצאות מנוע החיפוש. הדף, וכלי מפת החום עוזרים לך לקבוע את מיקומי המודעות הטובים ביותר כדי לשפר את שתי ההמרות ולספק גם חווית משתמש טובה. כמובן, Google AdSense הוא אחד מ החברות הפופולריות ביותר שתוכלו להירשם אליהן ולקבל פרסומות המגדילות את הרווחים שלכם ברשת, וגם רשת Media.net מספקת לכם חוויה טובה, כמו כן, גישה מיוחדת לאתר יאהו, בקשת חיפוש דרך רשת BING, וכן התכונה של הצגת מודעות לפי העדפות המשתמש לפי הדפים שהכי עניינו אותו.

8. הרווח מהצעת קורסים מקוונים

אם אתה מומחה בתחום מסוים, בין אם תכנות, שיווק אלקטרוני , תיקון דברים או ייצור דברים, אתה יכול להציע קורסי הכשרה על ידי יצירת פלטפורמת e-learning, בין אם בחינם ובין אם עם מנויים. האתר יגדיל את הגמישות במתן קורסי הכשרה ויאפשרו לך יותר שליטה על התוכן והפורמט הייחודי.

תוכן חינוכי יכול להיות בצורת ספרים אלקטרוניים, מצגות, פודקאסטים, סרטונים וכו’, וניתן למכור אותם כמוצרים דיגיטליים או כתגמולים אם נרשמים. תוסף LMS בוורדפרס מספק לך את היכולת ליצור חומרים חינוכיים ב מדיות שונות. מודלים עסקיים, התפתחות אישית ובריאות הם מהפופולריים ביותר. נושאים פופולריים בתחום  ההדרכה המקוונת. ניתן גם להשתמש בפלטפורמות המספקות תוכן חינוכי כמו:

  • Skillshare: פלטפורמה המציעה אלפי קורסים בנושא פתרון בעיות יצירתי והתפתחות אישית.
  • אתר Udemy: יש בו יותר מ-200,000 קורסי וידאו בנושאים שונים, החל מטכנולוגיית מידע ועד כושר, בריאות ועוד.
  • פלטפורמת Podia: היא מאפשרת למשתמשים ליצור אתרי אינטרנט, למכור קורסים ומוצרים דיגיטליים וליצור קהילות הנובעות מהחברות באתר.

9. הוראה מקוונת

כאן זה יותר אינטראקטיבי וישיר, בזמנים ספציפיים ובאמצעות מדיה חברתית מגוונת, לקיים סמינרים בנושאים ספציפיים. הנפוצים כאן הם שיעורי כימיה, פיזיקה ושפות זרות, ושיטה זו יכולה לאפשר לך להרוויח מ-2,000 עד 6,000 דולר לחודש.

כמובן, יהיה עליך לספק מדיה חינוכית בנוסף לאפשר מענה לשאלות התלמידים, בין אם באופן פרטי או ציבורי. תוכל להתחיל מיד עם החשבון האישי שלך באתרי רשתות חברתיות או באמצעות אחת מהפלטפורמות החינוכיות כגון:

  • פלטפורמת הוואג’יבי שלי: היא מספקת לך מודלים טובים להוראה ומתאימה לכל המקצועות.
  • פלטפורמת StudyBlue: זוהי אחת הפלטפורמות שימושיות הן לתלמידים והן למורים והופכת את הלמידה למהנה על ידי אספקת קלפים וביצוע מבחנים. היא גם מספקת תמונות, סרטונים ומתאימה אישית את חומרי הלימוד.
  • יישום סוקרטיבי: זה עוזר לפשט את חומר הלימוד, לספק דוחות, להוסיף הרבה כיף לכיתה, לעקוב אחר השתתפות התלמידים וכו’.

10. התחל עסק לייעוץ נסיעות

זהו עסק אידיאלי עבור אלה שאוהבים לטייל ולבקר במקומות שונים, או אפילו עבור תושבים מקומיים שיש להם ידע רב על המקומות השונים הסובבים אותם, כולל מסעדות, בתי מלון ואזורי בילוי, ותוכלו להרוויח בין 3,700-8,000 דולר לחודש.

אם יש לך חוויות טיול מרובות, תוכל לספק ייעוץ לגבי מסלולי הטיול ותוכניות הטיולים הטובות ביותר באזור ספציפי. אתה יכול גם להרחיב את הידע שלך עם קורסים בתיירות ואירוח. עדיף שתהיה שפה זרה או שתיים. אל תשכח לספק ללקוחותיך מידע על מזג האוויר, מקומות הלינה המתאימים ביותר ואיכות הלינה, ביגוד, בנוסף לקבל שאלות שונות.

אתה יכול להסתכל על מה שמציעות חברות הייעוץ התיירות המפורסמות ביותר כדי לקבל מושג ברור יותר, כגון Southern Crossings ו-Spania Less Traveled. אתה יכול גם להציע שירותי עיצוב מסלול טיול באתרים כמו RECO או להפוך למדריך טיולים מקומי על ידי הרשמה לאתרים כמו עם מקומיים אתה יכול גם להציע את שירותיך באתרי דרושים של פרילנסרים בעולם הערבי.

11. עיצוב גרפי

מדובר באחד המקצועות המבוקשים באינטרנט, וחוץ מהתשוקה האמנותית, הוא מצריך שיהיה לכם ניסיון או לימודי תכנות כדי להכיר כל דבר חדש בטכניקות עיצוב, ותוכלו להרוויח סכום שנע בין 2000 עד 6400 דולר לחודש ממקצוע המעצב הגרפי באינטרנט.

באמצעות תוכנות כגון Adobe Photoshop ו-Affinity Designer, ניתן לייצר עיצובים למוצרים ושירותים ולעצב תמונות של לוגואים, פוסטרים וכדומה. ישנם  אתרים עצמאיים רבים  המבקשים מעצבים עצמאיים שתוכלו להירשם אליהם ולהציג דוגמאות לעבודותיכם. הם גם אתרים בינלאומיים מקצועיים יותר וקשורים לעולם העיצוב, כגון:

  • אתר דריבבל: באמצעותו תוכלו לקדם את העיצובים שלכם בקנה מידה עולמי תוך תקשורת עם קהילת מעצבים וכניסה לפרויקטים משותפים גדולים הרשומים בלוח הדרושים.
  • אתר Designs99: הוא מציע תחרויות רבות בהן תוכלו להשתתף לעיצוב לוגו או תמונת מוצר מכל העולם, וזו הזדמנות אמיתית ללמוד ולפתח את רמת התדמית והעיצוב הגרפי שלכם.
  • אתר DesignCrowd: אתה יכול לעבוד כמעצב גרפי עצמאי ולספק ללקוחות עשרות עיצובים, החל ממוצרים ועד כריכות ספרים ועוד.

12. עבודה כמפתחת אתרים

למרות שתבניות מוכנות לעיצוב אתרים נפוצות, ובראשם תבניות WordPress ו- Shopify , מקצוע מפתחי אתרים הוא עדיין אחת הדרכים הטובות ביותר להרוויח מהאינטרנט.ההכנסה שלך ממקצוע זה יכולה להגיע ל-9,000$ לחודש, עם הכנסה ממוצעת של 80,000$ לחודש בשנה, והביקוש למקצוע זה צפוי לגדול ב-23% עד 2031 כתוצאה מהביקוש המוגבר למשרות כאלה.

ישנן עשרות התמחויות במקצוע מפתחי אתרים, יש לבחור את המתאים ביותר עבורכם, וכמובן ללמוד שפת תכנות אחת או יותר. בין אם בהצטרפות לקורס באוניברסיטה לבוגרי מפתחי אתרים ובין אם בקבלת קורסי הכשרה אינטנסיביים, תוכלו לעולם אל תצטער שנכנסת לתחום הזה, אפילו הכי פחות מוכשר בו. אתה יכול להרוויח, ותוכל להשתמש באתרים שונים כדי להתחיל את הקריירה שלך כמפתח אתרים :

  • אתר BitDegree: הוא מציע קורסים שונים, בין אם למתחילים או למקצוענים, וכן מציע מלגות שונות להגברת המקצועיות.
  • אתר Coursera: זהו אחד מהאתרים המפורסמים ביותר לפיתוח מקצועות רבים בעולם, במיוחד בעולם התכנות, עם השותפות שלו עם יותר מ-200 אוניברסיטאות וחברות למתן קורסי הכשרה מיוחדים, אתה יכול בקלות להתחיל קריירה בתור מפתח אתרים מכאן.
  • אתר Codecademy: הוא אידיאלי למתחילים שרוצים להיכנס במהירות לתחום עם קורסי הכשרה קצרים ואינטראקטיביים כדי להשיק את עצמם לעולם הזה תוך מספר שעות, תוך הקפדה על פיתוח מתמשך, כמובן.

13. בדיקת אתר

זוהי שיטה ייחודית נוספת עבור אלה שאוהבים עיצוב אתרים, בדיקת קישורים, בדיקות חזיתיות וכו’, ותוכלו לקבל הכנסה שנעה בין 4-120 דולר למבחן.

העניין הוא פשוט לבדוק אתרים חדשים או כאלה שעדכנו לאחרונה את הפרונט-אנד, וזה שימושי ברמה האישית אם אתה רוצה להשיק אתר משלך או להיכנס למקצוע התכנות ועיצוב אתרים. כאן אתה משתמש באתר בתור לקוח המספק סקירה של מהירות פתיחת הדפים והנוחות בשימוש באתר שימוש וקלות גישה למידע וכדומה, וישנן  פלטפורמות רבות המסייעות לאתרים לבצע בדיקות אלו  במחירים שונים, לרבות:

  • אתר UserTesting: זוהי תוכנית שמציעה ממוצע של 10$ למבחן, ועשויה להגיע ל-30-60$ לבדיקות ארוכות.
  • פלטפורמת Trymata: היא מציעה סקרי דעת קהל כתובים או סרטונים מוקלטים שבהם המשתמש מספק את דעתו בעת בדיקת אתר ספציפי באמצעות סט שאלות.
  • פלטפורמת Userbrain: היא מספקת מבחני חווית משתמש עבור אתרים, אפליקציות וכו’.
  • פלטפורמת Userlytics: היא מספקת גם מבחני חווית משתמש שונים, כולל טכנולוגיות מציאות מדומה.

14. צור אפליקציה לנייד

אתה יכול להרוויח הכנסה של $4,000 – $9,000 על ידי פיתוח אפליקציה מקצועית המספקת שירותים ספציפיים ונהנית מפרסומות או רכישות, בין אם האפליקציה מיועדת לחברה ואתה מוכר אותה לחלוטין ואין לך ממנה הכנסה למעט עדכון תקופתי, או שאתה לעצב אפליקציה שמתאימה לכישוריך ולהציג משחקים, שירותים או חדשות או אחרים, זו שיטה מאוד רווחית ואינה דורשת הרבה זמן, אבל כמובן שהיא דורשת שיש לך ניסיון בתכנות, ותוכלי גם להשתמש  אתרים ליצירת יישומים  בקלות, כגון:

  • אתר Appy Pie: זהו בונה אפליקציות עם מחירים הנעים בין 16-60$ לחודש בהתאם לחבילות הקיימות או למספר האפליקציות הרצויות, הוא אידיאלי למי שמתמחה ביצירת אפליקציות לחברות ללא ניסיון רב בתכנות .
  • אתר AppInstitute: הוא אידיאלי לבעלי עסקים שרוצים ליצור אפליקציה ללא ניסיון בקידוד, ומחיריו נעים בין 67-280$ לחודש.
  • אתר Mobincube: בארבעה שלבים בלבד תוכלו ליצור אפליקציה באתר זה, עם חבילות בחינם או בתשלום זמינות במחירים הנעים בין 30 ל-1000 דולר לשנה. בעת השקת האפליקציה, אל תשכחו לשלוח אותה לחנות Google Play או Apple Store וחכו לאישורה, ואז תשוקו אותה היטב. ותתחילו להשקיע אותה.

15. הזנת נתונים

אם אתם בקיאים בהתמודדות עם תוכנות וורד ואקסל, תוכלו להרוויח בין 1,000-6,000 דולר לחודש ממקצוע הזנת הנתונים, המשתנה מאוד בין דוחות כספיים, שאלונים, מאגרי עובדים, מאגרי לקוחות ועוד עשרות התמחויות שנדרשות. בכל החברות והבנקים.

בנוסף להזנת נתונים חדשים, מקצוע זה מחייב אותך לעדכן נתונים כל הזמן, ליצור עותקי גיבוי, להתמודד עם נהלי אבטחה, יצירת דוחות, ארגון מסדי נתונים גדולים, קישור למסמכים רלוונטיים וכדומה, מה שמבטיח קלות ההתמודדות עם כללים אלו ב- טווח ארוך.

אתה יכול לעבוד במקצוע זה במשרה מלאה מהמטה או באינטרנט. ישנם גם אתרים הדורשים הזנת נתונים ומעבד עצמאיים, כגון:

  • אתר TechSpeed: הוא מספק שירותי מיקור חוץ רבים לחילוץ, הזנה ועיבוד נתונים.
  • הקלדת הון: זה אידיאלי לחיבור בין חברות עם אנשים שיש להם יכולות בביצוע פעולות עסקיות כגון תמלול, מחקר קניות, תרגום והזנת נתונים.
  • אתר Oworkers: הוא מספק שירותי הזנת נתונים רב לשוניים ויכולת לשנות תוכן והערות על נתוני החברה, וניתן לבקש להצטרף לצוות העבודה כדי לעסוק במקצוע באינטרנט.

16. עיסוק במקצוע עוזר וירטואלי

זה דומה יותר לעבודת מזכירות, אבל מרחוק, ויכול להיות שזה עבור משימה זמנית או קבועה. אם יש לך כישורים של תקשורת, כתיבה, ארגון תוכניות וסידור ספרים, אתה יכול להרוויח בין 1,300-9,000 דולר לחודש מזה מקצוע, שנעזרו בו רבות לאחרונה בשירותי תמיכת לקוחות בפרט. וניהול פרויקטים שונים. הוא גם דורש מיומנות בהתמודדות עם כמה פלטפורמות כגון Google Drive, Asana ו-QuickBooks.

תוכלו לשווק את שירותיכם דרך אתרי עבודה עצמאיים כמו Fiverr ו-Frelancer, או לבקש להצטרף לחברה המספקת סיוע וירטואלי בצורה מקצועית.

17. עבודה בשירות לקוחות

לפני שתופתעו, כן, המקצוע הזה זמין באינטרנט, והוא דורש יכולת גדולה להגיע לתקשורת אפקטיבית, הרבה סבלנות להתמודדות עם בעיות לקוחות ויכולת הסתגלות רבה, תצטרכו כמובן ללמוד את מוצרים או שירותים של החברה שאתה מייצג.

גם מקצוע זה רווחי, וההכנסה שלך ממנו יכולה לנוע בין 2,600 ל-6,400 דולר לחודש, אך ייתכן שאין בו גמישות מספקת, שכן נציגי שירות לקוחות עובדים לרוב במשמרת ספציפית בשל הצורך בשירות להיות זמין מסביב לשעון, וחברות רבות מכריזות על הצורך הקבוע בנציגי שירות לקוחות להגיב.על פניות.

18. עבודה ככותבת תוכן דיגיטלי

מדובר במקצוע השונה במקצת מיצירת הבלוגים שהוזכרו קודם לכן. כאן העבודה מקצועית יותר ובהרבה תחומים במקביל, תוך צורך בשליטה בכתיבה ובשימוש באוצר מילים, בנוסף ליכולות מחקר והיכרות עם דרישות של מנועי חיפוש שונים , וההכנסה שלך ממנה יכולה לנוע בין 2000 ל-7000 דולר לחודש. תוכל להציג את כישוריך או להגיש מועמדות לכתיבת פרויקטים באתרי עבודה עצמאיים, או לחפש הזדמנות עבודה יציבה באתרי אינטרנט המתמחים ביצירת תכנים שונים . בין סוכנויות כתיבת התוכן הטובות ביותר שתוכלו להשתמש בהן הן:

  • פלטפורמת Verblio: היא מספקת את כל סוגי התוכן מבלוגים ועד הודעות לעיתונות.
  • אתר Express Writers: שוכר את שירותי העורכים והכותבים לעבודה עם רשת ענקית של לקוחות בכל רחבי העולם ובכל השפות.

19. כתיבה ופרסום ניוזלטרים בתשלום

כאן ההכנסה עשויה להיות פחותה בחודש מכתיבת מאמרים לאתרים מוכרים, אך יחד עם זאת יש לך שליטה טובה יותר לאורך זמן, אם יש לך כישרון לכתוב ולנסח אוצר מילים, תוכל לכתוב ידיעות שונות ולפרסם אותן בפלטפורמות שונות תוך הבעת דעתך ובקשת הציבור לחלוק את דעתו, וככל שתספק יותר תוכן ייחודי ופרסום עקבי יגדילו בהדרגה את ההכנסה, וכמה פלטפורמות ליצירת ניוזלטר בתשלום יכולות לעורר בך השראה, כמו Substack, המאפשרת כותבים ופודקאסטים יוצרים לפרסם ישירות באתר ולקבל 90% מהרווחים מקריאת החדשות שבבעלותם.

20. כתיבת סיפורים ורומנים אלקטרוניים

בעבר נאלץ הסופר או הכותב להמתין שנים עד שימצאו הוצאה לאור שתציג את יצירותיו הראשונות, וכיום זה כבר לא כך. יש הרבה במות שמקבלות יצירות בדיוניות וספרותיות בתמורה לאחוז מה- רווחים. אם יש לך את הכישרון לכתיבת סיפורים, פרסום רומנים, ספרים וסיפורים יכול להשיג עבורך. הכנסה נוספת טובה ללא עלות, ללא צורך במשלוח או בהדפסה.

פלטפורמת Amazon Kindle Direct Publishing נחשבת לדרך טובה להתחיל, שכן היא משלמת עד 70% מהרווחים מקריאת ספרים ורומנים שפורסמו בחנות Kindle. ניתן להתחיל משם, אך יש לבדוק אם יש שגיאות כתיב ודקדוק ובעיות עיצוב, וזה חל על כל סוגי הכתיבה כדי להיות… לעבודה שלך יש משקל רב יותר.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

הצטרפו אלינו בטלגרם